Ami miatt Ügyfeleink minket választanak

Tíz ok amiért Ügyfeleink minket választanak:

 

1. Mert felügyeleti központunk Tatabányán van

  • A riasztási jelzések leggyakrabban telefonvonalon keresztül  érkeznek a fogadó  állomásokra, így egyáltalán nem mindegy, hogy az ügyfél riasztója helyi vagy egy másik távoli városban lévő központba jelez.
  • Gondolja el, mennyivel növeli a riasztás helyszínére indulás idejét, ha a jelzés először az ország  másik részébe érkezik, majd onnét visszatelefonálva indítják útba a helyi  elfogó személyzetet.
  • Ha egy  távoli központba  minden digitális információt átjeleztetnek  amire a riasztók képesek, akkor ez az ügyfélnek jelentős telefon többlet költséget okoz.

§  Így akár az ingyen távfelügyelet is sokba kerülhet.

Az említett átjelzések  hiányában  pedig  olyanná válik a    szolgáltatás, mintha  vennénk egy  sportkocsit amit mindig csak  egyesben sebességben használnánk.

Azt mindenkinek magának kell eldöntenie  ,hogy fontosak  e  neki az épületre vonatkozó nyitási, zárási, és műszaki üzenetek, de ezek nélkül  pl. az un. intervallumfigyelést képtelenség megoldani.

Atávfelügyeleti központok többsége (feltéve hogy megfelelő szoftverrel rendelkeznek) képes arra hogy jelezze ha a riasztót elfelejtették beélesíteni vagy azt egy nem engedélyezett időpontban kapcsolják ki. Persze az említett jelzések nélkül ezt nem is lehet figyelni.

2. Mert a  távfelügyeleti plusz szolgáltatások benne foglaltatnak az alap árainkban

  • A szolgáltatók általában borsos áron számítanak fel néhány plusz szolgáltatást ügyfeleiknek.
  • Nálunk - csak hogy a fontosabbakat említsük - a nyitás-zárás figyelés és listázás, plusz értesítendők, elmaradt zárás ill. intervallum figyelés, esemény illetve riasztás naplózás, egyéb műszaki berendezések felügyelete nem kerülnek plusz költségbe.

3. Mert kellő számú és alternatívájú átviteli csatornán vagyunk képesek  ügyfeleink riasztási és egyéb (akár video) jelzéseit fogadni

  • Felügyeleti központunk képes fogadni és kezelni az egy időben több helyről érkező riasztásokat mivel elégséges számú fizikailag védett  vonallal rendelkezünk.
  • URH rádiós rendszerünkkel alternatívát tudunk nyújtani azoknak, akiknek nincs telefonjuk, vagy úgy érzik, hogy a vonalas megoldások nem nyújtanak elégséges védelmet esetleg a telefonvonal hiánya ,szakadása ,szabotázsa esetén is szeretnék hogy riasztási üzeneteik célba érjenek.
  • GSM rendszerű átjelzés fogadására is alkalmas a rendszerünk, azonban ennek percdíjai még mindig magasak azzal szemben, hogy az URH rádiós átvitelnél a jeltovábbítás nem kerül külön pénzébe az ügyfélnek.
  • GPRS rendszerű átjelzések  jelenleg egyesítik az alacsonyabb üzemeltetési költségeket és a kiemelt biztonságot.
  • Videó távfelügyeleti lehetőségeinkkel be tudunk tekinteni ügyfeleink objektumába esetenként kiszűrve vagy megerősítve egy behatolást.

4. Mert diszpécserszolgálatunk minősége a következőkön alapul.

  • Riasztáskor diszpécserünk számára  a monitoron  grafikusan megjelenik a riasztás  helyszínének alaprajza és  az oda vezető térkép is,  továbbá  az egész folyamat alatt saját URH rádiós kommunikációs hálózatunk segítségével  navigálja az elfogó személyzetet  ezáltal jelentősen sikerül a  kiérkezési időt lerövidíteni.

5. Mert megfelelő számú,  képzettségű és felszerelésű az elfogó személyzetünk

  • Helyszínre vonuló személyzetünk optimális esetben két főből áll, valamint  a felügyeleti központunkban  tartalék gépjárművekkel  és megfelelő számú személyzettel rendelkezünk a több helyről érkező  egyidejű riasztások kezelésére.
  • Elfogó gépjárműveink a járőrözési időn kívül  nem a nyílt utcán , bárki számára  hozzáférhető helyen parkolnak, hanem CCTV és az őreink által felügyelt zárt udvarunkban másodpercek alatt   elérhető helyen, menetkész állapotban.

6. Mert mindent rögzítünk ami a felügyeleti központban történik.

  • A nap 24 órájában audio vizuális rendszer rögzíti a felügyeleti központ teljes telefon és rádió forgalmát beleértve a beérkező riasztásokra történő reagálást is  így ügyfeleink számára lehetőséget nyújtunk , hogy vissza ellenőrizzék a teljes folyamatot.
  • Emellett a felügyeleti vevőrendszer  3 egymástól különböző helyen digitális formában tárolja a teljes adatforgalmat amit bármikor visszakereshető.

7. Mert felkészültünk a rendkívüli eseményekre.

  • Minden hosszabb, esetleg több órás áramszünet a felügyeleti rendszer összeomlásához vezethet.
  • Ennek kiváltására áramfejlesztő berendezésünk áll készenlétben de ugyanúgy fel készültünk a túláram védelemre is, ami  mind a telefon mind az elektromos  hálózaton keletkezhet.
  • Meleg tartalékkal rendelkezünk egy esetleges felügyeleti vevőleállás esetére.

8. Mert saját szerviz csapattal rendelkezünk

  • Technikusaink a nap 24 órájában elérhetőek és  helyszínre irányíthatóak ha ügyfeleink riasztóval halasztást nem tűrő műszaki problémák történnének.
  • Nem kell napokig esetleg hetekig várnia míg a riasztóját  valamikor felszerelő  mesterember előkerül és sajnálattal közli ,hogy ehhez a típushoz már nem tart alkatrészt mivel saját több milliós  raktárkészlettel rendelkezünk a legelterjedtebb riasztó típusokhoz vagy azok kiváltásához.

9. Mert  megfelelő szolgáltatási felelősségbiztosítással rendelkezünk

  • Így  ügyfelünk biztonságban érezheti magát az olyan esetekben is mikor akaratunk ellenére hibázunk és a nekünk felróható okból anyagi kára származik.

10. És végül Mert  a biztonsági szolgálatot első sorban hivatásunknak tekintjük!

 

Tehát ha értékeit nem a betörőnek vette akkor riasztója távfelügyeletét bízza a
Penta - Net -re!