Ami miatt Ügyfeleink minket választanak



Tíz OK amiért Ügyfeleink MINKET választanak
1, Mert felügyeleti központunk Tatabányán van
-
A riasztási jelzések leggyakrabban telefonvonalon keresztül érkeznek a fogadó állomásokra, így egyáltalán nem mindegy, hogy az ügyfél riasztója helyi vagy egy másik távoli városban lévő központba jelez.
-
Gondolja el, mennyivel növeli a riasztás helyszínére indulás idejét, ha a jelzés először az ország másik részébe érkezik, majd onnét visszatelefonálva indítják útba a helyi elfogó személyzetet.
-
Ha egy távoli központba minden digitális információt átjeleztetnek amire a riasztók képesek, akkor ez az ügyfélnek jelentős telefon többlet költséget okoz.
§ Így akár az ingyen távfelügyelet is sokba kerülhet.
Az említett átjelzések hiányában pedig olyanná válik a szolgáltatás, mintha vennénk egy sportkocsit amit mindig csak egyesben sebességben használnánk.
Azt mindenkinek magának kell eldöntenie ,hogy fontosak e neki az épületre vonatkozó nyitási, zárási, és műszaki üzenetek, de ezek nélkül pl. az un. intervallumfigyelést képtelenség megoldani .
A távfelügyeleti központok többsége (feltéve hogy megfelelő szoftverrel rendelkeznek) képes arra hogy jelezze ha a riasztót elfelejtették beélesíteni vagy azt egy nem engedélyezett időpontban kapcsolják ki. Persze az említett jelzések nélkül ezt nem is lehet figyelni.
2, Mert a távfelügyeleti plusz szolgáltatások benne foglaltatnak az alap árainkban
-
A szolgáltatók általában borsos áron számítanak fel néhány plusz szolgáltatást ügyfeleiknek.
-
Nálunk a Nyitás zárás figyelés és listázás ,plusz értesítendők , elmaradt zárás ill. intervallum figyelés , esemény ill riasztás naplózás egyéb műszaki berendezések felügyelete csak hogy a fontosabbakat említsük nálunk nem kerülnek plusz költségbe.
3 ,Mert kellő számú és alternatívájú átviteli csatornán vagyunk képesek ügyfeleink riasztási és egyéb ( akár video )jelzéseit fogadni
-
Felügyeleti központunk képes fogadni és kezelni az egy időben több helyről érkező riasztásokat mivel elégséges számú fizikailag védett vonallal rendelkezünk.
-
URH rádiós rendszerünkkel alternatívát tudunk nyújtani azoknak, akiknek nincs telefonjuk, vagy úgy érzik, hogy a vonalas megoldások nem nyújtanak elégséges védelmet esetleg a telefonvonal hiánya ,szakadása ,szabotázsa esetén is szeretnék hogy riasztási üzeneteik célba érjenek .
-
GSM rendszerű átjelzés fogadására is alkalmas a rendszerünk, azonban ennek percdíjai még mindig magasak azzal szemben ,hogy az URH rádiós átvitelnél a jeltovábbítás nem kerül külön pénzébe az ügyfélnek.
-
GPRS rendszerű átjelzések jelenleg egyesítik az alacsonyabb üzemeltetési költségeket és a kiemelt biztonságot.
-
Videó távfelügyeleti lehetőségeinkkel be tudunk tekinteni ügyfeleink objektumába esetenként kiszűrve vagy megerősítve egy behatolást.
4, Mert diszpécserszolgálatunk minősége a következőkön alapul.
Riasztáskor diszpécserünk számára a monitoron grafikusan megjelenik a riasztás helyszínének alaprajza és az oda vezető térkép is, továbbá az egész folyamat alatt saját URH rádiós kommunikációs hálózatunk segítségével navigálja az elfogó személyzetet ezáltal jelentősen sikerül a kiérkezési időt lerövidíteni.
5, Mert megfelelő számú, képzettségű és felszerelésű az elfogó személyzetünk
-
helyszínre vonuló személyzetünk optimális esetben két főből áll, valamint a felügyeleti központunkban tartalék gépjárművekkel és megfelelő számú személyzettel rendelkezünk a több helyről érkező egyidejű riasztások kezelésére.
-
Elfogó gépjárműveink a járőrözési időn kívül nem a nyílt utcán , bárki számára hozzáférhető helyen parkolnak, hanem CCTV és az őreink által felügyelt zárt udvarunkban másodpercek alatt elérhető helyen, menetkész állapotban.
6 ,Mert mindent rögzítünk ami a felügyeleti központban történik.
-
A nap 24 órájában audio vizuális rendszer rögzíti a felügyeleti központ teljes telefon és rádió forgalmát beleértve a beérkező riasztásokra történő reagálást is így ügyfeleink számára lehetőséget nyújtunk , hogy vissza ellenőrizzék a teljes folyamatot.
-
Emellett a felügyeleti vevőrendszer 3 egymástól különböző helyen digitális formában tárolja a teljes adatforgalmat amit bármikor visszakereshető.
7 ,Mert felkészültünk a rendkívüli eseményekre.
-
Minden hosszabb, esetleg több órás áramszünet a felügyeleti rendszer összeomlásához vezethet.
-
Ennek kiváltására áramfejlesztő berendezésünk áll készenlétben de ugyanúgy fel készültünk a túláram védelemre is, ami mind a telefon mind az elektromos hálózaton keletkezhet.
-
Meleg tartalékkal rendelkezünk egy esetleges felügyeleti vevőleállás esetére.
8, Mert saját szerviz csapattal rendelkezünk,
-
Technikusaink a nap 24 órájában elérhetőek és helyszínre irányíthatóak ha ügyfeleink riasztóval halasztást nem tűrő műszaki problémák történnének.
-
Nem kell napokig esetleg hetekig várnia míg a riasztóját valamikor felszerelő mesterember előkerül és sajnálattal közli ,hogy ehhez a típushoz már nem tart alkatrészt mivel saját több milliós raktárkészlettel rendelkezünk a legelterjedtebb riasztó típusokhoz vagy azok kiváltásához.
9, Mert megfelelő szolgáltatási felelősségbiztosítással rendelkezünk,
-
Így ügyfelünk biztonságban érezheti magát az olyan esetekben is mikor akaratunk ellenére hibázunk és a nekünk felróható okból anyagi kára származik .
10, És végül Mert a biztonsági szolgálatot első sorban hivatásunknak tekintjük!
Tehát ha értékeit nem a betörőnek vette akkor riasztója távfelügyeletét bízza a
Penta - Net -re!